Mărturia unei tinere supraviețuitoare din Colectiv: Sunt atee. Atunci a fost prima dată în viața mea când am rostit numele lui Dumnnezeu și i-am cerut ceva: să mă salveze. Și m-a salvat!”

Doar o mică privire fugară în căile ascunse prin care lucrează Dumnezeu, chiar şi în dezastrul de la Colectiv:

http://acvila30.ro/marturia-unei-tinere-supravietuitoare-din-colectiv-sunt-atee-atunci-a-fost-prima-data-in-viata-mea-cand-am-rostit-numele-lui-dumnnezeu-si-i-am-cerut-ceva-sa-ma-salveze-si-m-a-salvat/

Această mică mărturisire, atât de frumoasă şi mişcătoare în simplitatea ei, ar trebui să ne dea speranţă şi în ceea ce-i priveşte pe cei care au murit.  Sau, cel puţin, să ne pună puţin pe gânduri atunci când suntem siguri că cunoaştem judecata Judecătorului cu privire la ei.

Corinei îi doresc să devină curioasă să afle Cine i-a răspuns la rugăciuni şi a salvat-o de la moarte şi astfel să ajungă să-L cunoască pe Hristos, iar pentru noi toţi, să avem un Crăciun binecuvântat şi să-L naştem pe Hristos în inimile noastre!

Leave a Reply

